Zet purpose-driven marketing succesvol in
Als merk wil je vaak meer voor je doelgroep of voor de maatschappij betekenen dan alleen het aanbieden van je dienstverlening. Juist door een duidelijke missie na te streven weet jouw doelgroep je te vinden en bouw je aan een sterk merk. In onze gids vind je 3 best practices voor succesvolle purpose-driven marketing en kom je erachter hoe je dit voor je eigen organisatie inzet.

Dit rapport is tot stand gekomen met behulp van:
Hoe purpose-driven marketing bijdraagt aan jouw groei
Purpose-driven marketing is meer dan een strategie voor je merk. Het is de springplank voor de groei van jouw organisatie. Door je merk te verbinden aan een hoger maatschappelijk doel, creëer je niet alleen een positieve impact op de samenleving, maar versterk je ook de band met je klanten. Dit leidt tot meer loyaliteit en een sterker merkimago. Dit kan je helpen bij het vinden van nieuwe klanten en kan uiteindelijk resulteren in een toename in omzet.
In ons rapport lees je waarom jij zou kiezen voor purpose-driven marketing, maar kom je er ook achter hoe andere bedrijven dit inzetten. Je ontvangt tips voor het inzetten van purpose-driven marketing én je kunt leren van ervaringen van andere organisaties.
Verder ontdek je
Hoe Reveal perspectief biedt waar dit niet mogelijk leek
Laat je inspireren door Reveal, waar purpose-driven marketing centraal staat in hun missie om uitgevallen werknemers nieuw perspectief te bieden. Met een mensgerichte aanpak ligt het succespercentage van hun re-integratietrajecten vijf keer hoger dan landelijk gemiddeld. Ontdek hoe Reveal purpose en winst combineert om langdurige waarde te bieden aan werkgevers en werknemers.
Hoe de Brandwonden Stichting zorgt voor (brand)veilig Nederland
De Brandwonden Stichting werkt dagelijks aan een veiliger Nederland en doet dit vanuit een duidelijke purpose. Hun preventieprogramma’s en zorginitiatieven hebben als doel brandwonden te voorkomen en levenskwaliteit te verbeteren. Ontdek hoe ze purpose-driven marketing inzetten om deze boodschap te verspreiden en de impact van hun organisatie te vergroten.
Hoe Basecone de accountant tijd terug geeft
Basecone helpt accountants en ondernemers niet alleen tijd terug te winnen, maar ondersteunt hen ook in het maken van positieve maatschappelijke impact. Dankzij hun purpose-driven benadering maakt hun software het mogelijk om minder tijd aan administratie te besteden en meer tijd aan wat echt telt. Ontdek hoe Basecone purpose-driven marketing inzet om bij te dragen aan een betekenisvoller werkleven.
Download het gratis rapport met best practices