De impact van
de cookieless era

On demand webinar

Er breekt een periode aan waarin cookies niet langer de primaire methode zijn voor het meten van internetgedrag van jouw websitebezoekers, het personaliseren van websites en het aanbieden van gepersonaliseerde advertenties. Deze verandering heeft grote gevolgen voor marketeers. Ben jij al voorbereid op deze cookieless era?

Cookieless era webinar header

Bekijk ons gratis on demand webinar

Bekijk het webinar
Einde aan Third Party Cookies

Google Chrome maakt een einde aan Third-Party Cookies

Vanaf eind 2024 blokkeert Google Chrome Third-Party Cookies. In Nederland gebruikt ruim 50% van de mensen Google Chrome als browser. Dit heeft dan ook grote impact op de manier waarop je websiteresultaten kan analyseren. Ook wordt het meten van advertentieresultaten en het gebruik van gepersonaliseerde advertenties beïnvloedt. In ons on-demand webinar vertellen onze marketing experts je meer over de impact van de cookieless era. Ook vertellen ze je hoe het jouw werkzaamheden beïnvloedt en welke oplossingen er zijn.

Cirkel blauw
Peakfort berg man

Dit leer je
tijdens ons
webinar:

  • Wat zijn cookies?

  • Waarom gaan we cookieless era in?

  • Wat zijn de gevolgen van de cookieless era?

  • Hoe bereid je je hier op voor?

  • Met welke oplossingen kan je aan de slag?

Cookieless era

On demand webinar

Bereid je voor op de cookieless era en bekijk ons webinar