Het nieuwe directieteam van Peakfort
chevron-right
chevron-right

Peakfort breidt directieteam uit

Peakfort breidt directieteam uit

Peakfort heeft met een succesvolle management buy-out, door het huidige management-team, het directieteam uitgebreid met twee nieuwe mede-eigenaren. Het nieuwe directieteam wordt gevormd door Israël van Bedijk (HR en innovatie), Roald van den Berkhof (Finance en IT) , Sietske Leenders (Operationeel) en Mathijs van der Hurk (Commercieel). Peakfort is een van de grotere, zelfstandige marketing- en mediabureaus in Nederland. 

Kans met beide handen aangegrepen

Sietske en Mathijs zijn al meerdere jaren werkzaam bij Peakfort in het managementteam en hebben met veel enthousiasme en toewijding samen met de huidige eigenaren Israël en Roald een bijdrage geleverd aan de groei van Peakfort. De afgelopen jaren is Peakfort substantieel gegroeid tot een onafhankelijk marketing- en media agency in B2B dat merken als IQ Select, JAN© Accountants en Adviseurs en de Nederlandse Brandwonden Stichting tot haar klanten mag rekenen. 

Sietske en Mathijs reageren enthousiast: “We zijn ontzettend trots op wat we met Israël en Roald samen in de afgelopen jaren hebben bereikt en op de stap die we nu met elkaar zetten. Zij hebben de afgelopen periode de stap gewaagd om met iedereen in de organisatie te werken aan een nieuwe koers en Israël en Roald hebben met ons gewerkt aan een mooie basis van vertrouwen. Het is een geweldige kans om op deze manier ons nog meer te verbinden aan de toekomst van Peakfort. We zetten dit met heel veel plezier en vertrouwen voort.”

Roald en Israël, oprichters van Peakfort in 2015, verkopen een deel van hun aandelen en blijven aan boord en mede-eigenaar. “We zijn blij en dankbaar dat Sietske en Mathijs nu ook formeel toetreden tot de directie van Peakfort. Deze stap is de bekroning op de samenwerking van de afgelopen jaren en zorgt voor een stabiele toekomst voor Peakfort.

De nieuwe directie vormt al enige tijd het operationele management team. Door de toetreding betekent het dat er voor de +/- 35 medewerkers weinig verandert en vaart de organisatie verder volgens de reeds ingeslagen koers. Ook voor onze klanten blijven we werken aan groei. 

In deze blog:

Deze website gebruikt cookies

Met deze cookies kunnen wij en derde partijen informatie over jou en jouw internetgedrag verzamelen, zowel binnen als buiten onze website. Op basis daarvan passen wij en derde partijen de website, onze communicatie en advertenties aan op jouw interesses en profiel. Meer informatie lees je in ons cookie statement.

Kies je voor accepteren, dan plaatsen we alle cookies. Kies je voor afwijzen, dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies. Je kunt je voorkeuren later nog aanpassen.

Accepteren Weigeren Meer opties

Deze website gebruikt cookies

Met deze cookies kunnen wij en derde partijen informatie over jou en jouw internetgedrag verzamelen, zowel binnen als buiten onze website. Op basis daarvan passen wij en derde partijen de website, onze communicatie en advertenties aan op jouw interesses en profiel. Meer informatie lees je in ons cookie statement.

Functionele cookies
Arrow down

Functionele cookies zijn essentieel voor het correct functioneren van onze website. Ze stellen ons in staat om basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde gebieden mogelijk te maken. Deze cookies verzamelen geen persoonlijke informatie en kunnen niet worden uitgeschakeld.

Analytische cookies
Arrow down

Analytische cookies helpen ons inzicht te krijgen in hoe bezoekers onze website gebruiken. We verzamelen geanonimiseerde gegevens over pagina-interacties en navigatie, waardoor we onze site voortdurend kunnen verbeteren.

Marketing cookies
Arrow down

Marketing cookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Het doel is om relevante advertenties te vertonen aan de individuele gebruiker. Door deze cookies toe te staan, help je ons relevante inhoud en aanbiedingen aan je te vertonen.

Accepteren Opslaan

Webinar B2B marketing trends

Marketingstrategieën evolueren in een razendsnel tempo. Als organisatie kun je het je niet veroorloven om achter te blijven. Stap in de toekomst van marketing en ontdek samen met ons hoe jij je organisatie klaarstoomt voor het nieuwe jaar!