SEO-teksten schrijven: 5 stappen naar vindbaarheid en meer leads

SEO-teksten

Sterke SEO-teksten zijn de sleutel tot online succes. Het gaat om teksten die niet alleen prettig lezen, maar ook hoog scoren in zoekmachines zoals Google. Daarbij spelen keywords een belangrijke rol: woorden die jouw organisatie zichtbaar maken en aansluiten bij het zoekgedrag van je doelgroep. Toch worden SEO-teksten lang niet altijd goed ingezet. Veel pagina’s […]

Wat als AI morgen zou verdwijnen?

Staan de rode vlekken in je nek bij het idee dat AI verdwijnt? Voor velen is AI het nieuwe social media: we kunnen niet zonder. De ruggengraat van onze dagelijkse werkdag. Kun jij nog nadenken zonder AI eerst te vragen hoe dat moet? Hopelijk wel. Toch blijft de vraag: wat zou er gebeuren als AI […]

Met deze 5 tips creëer jij een waardevol merk

Creëer zichtbaarheid door waarde, niet volume

De meest betekenisvolle merken zijn zelden degene met het grootste mediabudget. Het zijn de merken die verschil maken in het dagelijks leven van hun doelgroep. Die de juiste vragen stellen, helderheid brengen of gewoon helpen waar het schuurt. Merken die laten zien dat ze begrijpen wat er speelt. En juist dat maakt ze zichtbaar, relevant […]

Zo word je vindbaar in AI zoals ChatGPT en Gemini

Zo word je vindbaar in AI zoals ChatGPT en Gemini

Als marketeer weet je dat het digitale landschap constant in beweging is. De manier waarop mensen informatie zoeken en vinden, verandert nu sneller dan ooit door de opkomst van AI-chatbots zoals ChatGPT en Gemini. Dit creëert een compleet nieuw speelveld voor de vindbaarheid en presentatie van jouw merk online. Net zoals SEO-basics onmisbaar werden, is […]

Hoe je met social proof vroeg in beeld komt bij je doelgroep

Social proof blog

Als marketeer weet je hoe belangrijk social proof is. Reviews, testimonials en klantcases zijn onmisbare onderdelen om twijfel bij kopers weg te nemen. Maar wist je dat social proof óók een enorme kracht heeft, juist in de fase waarin je doelgroep nog helemaal niet koopbereid is? In deze blog ontdek je hoe je social proof […]

Wat als de eerste 100 dagen bepalen of je ergens blijft werken?

100 dagen challenge - Peakfort

Wat kun je bereiken in een dag, wat regel je in een week, hoeveel ontdek je in een maand, en wat is er mogelijk in 100 dagen? Steeds vaker hoor ik de uitspraak: “De impact van technieken en trends wordt op de korte termijn overschat en op de lange termijn onderschat.” Een lekkere nuchtere zin […]

I, Content: Drie wetten voor AI-gedreven contentcreatie

Content: Drie wetten voor AI-gedreven contentcreatie

Heb je de film “I, Robot” ooit gezien? De film schetst een toekomstscenario waarin Will Smith het opneemt tegen robots die, ironisch genoeg, ontworpen zijn om de mensheid te dienen. Toen de film uitkwam, voelde zo’n scenario als een science fiction fantasie. Van robots die de wereld vernietigen is gelukkig nog geen sprake, maar we […]

Van value propositie naar value frictie

Merken die frictie begrijpen, hoeven hun waarde niet meer te bewijzen. Strategen en marketeers zijn geobsedeerd geraakt door ‘wat we te bieden hebben’. We sleutelen eindeloos aan proposities, perfectioneren klantbeloftes en zetten voordelen op canvassen tot we erbij neervallen.  En dat is ook niet erg, maar toch kan het soms stil aan de overkant blijven. […]

Jouw merk heeft een archetype. Tijd om ‘m te leren kennen.

visuele weergave van de archetypes Wijze, Avonturier en Outlaw

Soms voelt een merk meteen vertrouwd. Alsof je het al jaren kent. Dat is geen toeval, veel merken werken met archetypes, en die herken je. Ze geven houvast, maken persoonlijkheid tastbaar en brengen een merk tot leven. Toch worden archetypes vaak gezien als iets voor copywriters of designers. Slim voor je tone of voice, handig […]

Verandermanagement – van weerstand naar succes

Verandermanagement: van weerstand naar succes

Je hebt hem vast weleens gehoord: de quote ‘Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg’. De markt staat niet stil. Dus als je wilt groeien als organisatie en van waarde wilt blijven voor je klanten, is verandering noodzakelijk. Zo hebben we nu allemaal te maken met de snelle ontwikkelingen rondom AI, […]

Deze website gebruikt cookies

Met deze cookies kunnen wij en derde partijen informatie over jou en jouw internetgedrag verzamelen, zowel binnen als buiten onze website. Op basis daarvan passen wij en derde partijen de website, onze communicatie en advertenties aan op jouw interesses en profiel. Meer informatie lees je in ons cookie statement.

Kies je voor accepteren, dan plaatsen we alle cookies. Kies je voor afwijzen, dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies. Je kunt je voorkeuren later nog aanpassen.

Accepteren Weigeren Meer opties

Deze website gebruikt cookies

Met deze cookies kunnen wij en derde partijen informatie over jou en jouw internetgedrag verzamelen, zowel binnen als buiten onze website. Op basis daarvan passen wij en derde partijen de website, onze communicatie en advertenties aan op jouw interesses en profiel. Meer informatie lees je in ons cookie statement.

Functionele cookies
Arrow down

Functionele cookies zijn essentieel voor het correct functioneren van onze website. Ze stellen ons in staat om basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde gebieden mogelijk te maken. Deze cookies verzamelen geen persoonlijke informatie en kunnen niet worden uitgeschakeld.

Analytische cookies
Arrow down

Analytische cookies helpen ons inzicht te krijgen in hoe bezoekers onze website gebruiken. We verzamelen geanonimiseerde gegevens over pagina-interacties en navigatie, waardoor we onze site voortdurend kunnen verbeteren.

Marketing cookies
Arrow down

Marketing cookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Het doel is om relevante advertenties te vertonen aan de individuele gebruiker. Door deze cookies toe te staan, help je ons relevante inhoud en aanbiedingen aan je te vertonen.

Accepteren Opslaan