Visuele revolutie: het tijdperk van consistente AI-beelden

De winnaars van het AI tijdperk zijn de mensen met goede smaak en innovatieve ideeën. De industriële revolutie maakte het ons mogelijk om fysieke arbeid uit handen te geven. Nu, met de opkomst van AI, wordt onze verbeelding de grens van het mogelijke. Dit tijdperk belooft veel voor hen die durven te dromen. Het vermogen […]
De Cookieless Era: wat is de impact?

Op bijna elke website worden cookies geplaatst om gegevens op te slaan en metingen bij te houden. Met deze cookies zijn bedrijven in staat jouw surfgedrag te meten, de website te personaliseren en jou relevante content aan te bieden. Sinds enkele jaren zien we in diverse browsers (Safari, Firefox, Edge, Chrome) Tracking Prevention oplossingen terug. […]
Artificial Intelligence: de transformatieve kracht in de media

De eindeloze toepasbaarheid van Artificial Intelligence (AI) blijft de harten van velen veroveren. Van chatbots zoals ChatGPT en persoonlijke assistenten zoals Siri, tot zelfrijdende auto’s – we kunnen ons geen wereld meer voorstellen zonder AI. Ook de media is niet schuw in het omarmen van AI. Video’s en afbeeldingen kunnen nu via slimme AI-algoritmes automatisch […]
Marketing en sales alignment: tijd voor een nieuwe customer journey

De marketing en sales afdelingen van jouw organisatie werken samen aan een gemeenschappelijk doel: het verder laten groeien van jouw organisatie. Hoewel deze afdelingen vaak hetzelfde doel nastreven, is de samenwerking tussen deze afdelingen in de meeste gevallen niet optimaal. Dit terwijl het partnership tussen marketing en sales essentieel is voor een duurzaam bestaan van jouw organisatie.
Zo verhoog je écht conversies voor je website!

Conversies verhogen voor je website is belangrijk voor het succes van je digitale marketingcampagne, maar ook onderdeel van je strategie. In deze blog geven we een stappenplan om je conversies voor je website te verhogen en jouw marketingdoelen te bereiken.
Hoger scoren in Google – zo doe je dat

Een hoge positie in zoekresultaten vergroot de zichtbaarheid, aantrekkingskracht en geloofwaardigheid van je bedrijf. Hoger scoren in Google vergroot namelijk de kans dat jouw doelgroep je producten of diensten ontdekt, wat uiteindelijk kan leiden tot meer verkeer, klanten en zakelijk succes.
Strategieën voor B2B-marketing om mee te pieken tijdens de feestdagen

Tijdens de donkere decembermaanden worden huizen en bedrijven in de feestsfeer gebracht met kerstbomen, lampjes en kaarsjes. Terwijl bedrijven zich voorbereiden op het nieuwe jaar, willen ze ook opvallen tussen de feestelijke drukte en daarmee de aandacht van zakelijke professionals trekken.
KPI’s opstellen: jouw stappenplan voor effectieve prestatiemeting

Key Performance Indicators (KPI’s) zijn meetbare waarden voor het evalueren van de prestaties van je organisatie. Voorbeelden hiervan zijn een klanttevredenheidsscore of lead-conversiepercentage. KPI’s helpen je de vooruitgang te meten en beslissingen te nemen op basis van feitelijke gegevens. In deze blog ontdek je hoe je zelf KPI’s kunt opstellen en gebruiken om je doelen […]
Adverteren met impact: onze Google Ads tips voor succesvolle campagnes

In de wereld van digitale marketing is Google Ads een krachtig hulpmiddel om je producten of diensten onder de aandacht van potentiële klanten te brengen. Om het meeste uit Google Ads te halen, zijn slimme strategieën en optimalisaties essentieel. In deze blog delen we vijf waardevolle tips om je Google Ads-campagnes te verbeteren en effectiever […]
Met deze 5 tips schrijf je een top-blog

In de moderne digitale wereld waarin we leven, zijn blogs ontzettend populair geworden. Of je nu zoekt naar kennis, graag je passie deelt of anderen wilt informeren. Blogs bieden vele kansen en mogelijkheden. In deze blogpost laten we je zien hoe je aan de slag kunt gaan met je eigen blogs. Vijf tips voor het […]