Hoe marketing managers impact kunnen maken met beperkte middelen

Demand Generation: met weinig middelen impact maken

In een wereld waar iedereen dezelfde tools heeft, dezelfde data kan inzien en dezelfde technieken kan toepassen, is het lastig om boven het maaiveld uit te steken. Toch zijn er marketingmanagers die, ondanks beperkte middelen, enorme impact weten te maken. Misschien loop jij hier ook tegenaan. Hoe doen ze dat? Door niet het pad van […]

Het belang van een brand story voor een duurzaam merk

2024_Peakfort_Hilversum-010-min-min

‘Show, don’t tell’. Deze bekende uitdrukking, vooral populair onder schrijvers en acteurs, benadrukt dat je een boodschap krachtiger laat overkomen door het te laten zien in plaats van het alleen te zeggen. Ook voor jouw organisatie wil je dat je de doelgroep raakt en hen inspireert. Door mensen te prikkelen met jouw content of product, […]

Purpose-driven branding: meer dan een goed merkverhaal

blog purpose-driven marketing

“Mensen kopen niet jouw dienst of product – ze kopen jouw verhaal.” Voor de meeste mensen die in sales of marketing werken is dit een bekende leus. Toch betekent dit niet dat het opstellen van een goed merkverhaal ervoor zorgt dat jouw klant overgaat tot aankoop. Daarvoor is er meer nodig. Purpose-driven branding kan  je […]

Van data tot dialoog: automatisering als motor voor purpose-driven marketing

Purpose drive marketing

Automatisering kan een krachtig hulpmiddel zijn voor organisaties die kiezen voor marketing met een missie. Het versterkt de manier waarop jij jouw kernwaarden en visie uitdraagt, en deze zo echt tot leven brengt. Deze aanpak, ook wel bekend als purpose-driven marketing, zorgt ervoor dat het effect van je marketing exponentieel groeit. In deze blog duiken […]

Waarom investeren in marketing essentieel is

Waarom investeren in marketing essentieel is

Stel je eens voor: een wereld waarin niemand investeert in marketing. Hoe zou dit eruitzien? Zou elk bedrijf evenveel verkopen als ze nu doen? Als niemand zijn bestaan nog uitdraagt, geen boodschappen verspreidt of in de spotlight staat – verdwijnt dan niet alleen de zichtbaarheid, maar ook de kans om werkelijk te connecten met je […]

Brand Thinking: een canvas voor sterke merken

Brand Thinking Canvas

De sleutel tot het opbouwen van een authentiek en robuust merk ligt niet alleen in het ontwerpen van een opvallend logo of het aanbieden van een uitstekend product. Branding is een diepgaand proces dat de kernwaarden van je bedrijf en manier van werken omvat. Hierbij is het belangrijk dat je je merk niet alleen verkoopt, […]

Nightmare Competitor: geen nachtmerrie, maar een strategisch stuurmiddel

geen nachtmerrie, maar een strategisch stuurmiddel

In de wereld van strategische vraagstukken kan het soms een uitdaging zijn om buiten de gebaande paden te denken. Je kunt je gevangen voelen in je dagelijkse sleur, wat innovatie en verandering ernstig kan belemmeren. Maar wat als er een manier is om deze barrières te doorbreken? We vertellen je graag meer over de Nightmare […]

Data driven marketing: jouw expeditie naar succes

Data driven marketing-maak van analyses jouw expeditieleider scaled

Data driven marketing is het kompas voor organisaties die op zoek zijn naar groei en innovatie. Het gaat hierbij om meer dan alleen het volgen van cijfers; het is een strategie die zich stevig verankert in inzicht in plaats van te sturen op de onvoorspelbaarheid van intuïtie. Op het eerste gezicht lijkt dit misschien paradoxaal: […]

Deze website gebruikt cookies

Met deze cookies kunnen wij en derde partijen informatie over jou en jouw internetgedrag verzamelen, zowel binnen als buiten onze website. Op basis daarvan passen wij en derde partijen de website, onze communicatie en advertenties aan op jouw interesses en profiel. Meer informatie lees je in ons cookie statement.

Kies je voor accepteren, dan plaatsen we alle cookies. Kies je voor afwijzen, dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies. Je kunt je voorkeuren later nog aanpassen.

Accepteren Weigeren Meer opties

Deze website gebruikt cookies

Met deze cookies kunnen wij en derde partijen informatie over jou en jouw internetgedrag verzamelen, zowel binnen als buiten onze website. Op basis daarvan passen wij en derde partijen de website, onze communicatie en advertenties aan op jouw interesses en profiel. Meer informatie lees je in ons cookie statement.

Functionele cookies
Arrow down

Functionele cookies zijn essentieel voor het correct functioneren van onze website. Ze stellen ons in staat om basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde gebieden mogelijk te maken. Deze cookies verzamelen geen persoonlijke informatie en kunnen niet worden uitgeschakeld.

Analytische cookies
Arrow down

Analytische cookies helpen ons inzicht te krijgen in hoe bezoekers onze website gebruiken. We verzamelen geanonimiseerde gegevens over pagina-interacties en navigatie, waardoor we onze site voortdurend kunnen verbeteren.

Marketing cookies
Arrow down

Marketing cookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Het doel is om relevante advertenties te vertonen aan de individuele gebruiker. Door deze cookies toe te staan, help je ons relevante inhoud en aanbiedingen aan je te vertonen.

Accepteren Opslaan